Bezár

Ez az oldal is cookie-kat és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása érdekében. Az oldal használatával elfogadod a cookie-kat.  [ ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓNK ]

Szállítási díjak és egyéb információk

A termékoldalon feltüntetett szállítási idők tájékoztató jellegűek. Függ a szállító partnerünk GLS leterheltségétől és a termék elérhetőségtől. Web áruházunkban igyekszünk olyan termékeket feltenni amelyek szállítását maximum 1 hét alatt teljesíteni tudjuk.

A web shopunkban a 13 óráig leadott rendeléseket 24-72 órán belül igyekszünk eljuttatni Hozzád. Az ettől eltérő szállítási időről e-mailben és telefonon is tájékoztatunk.

500 000 Ft rendelés felett előreutalás, vagy előleg fizetés szükséges minden esetben! Az összeg beérkezésekor indítjuk el a rendelést.

  • 30 000 Ft felett - 20 kg súlyhatárig - Ingyenes
  • 30 000 Ft alatt 2 490 Ft

A megadott szállítási díjak Magyarország területére vonatkoznak. Külföldi kézbesítési cím esetén kérlek, érdeklődj az aktuális szállítási tarifákról!

Utánvét összege

  • Az utánvét kezelési költsége + 980 Ft

  • .

Banki átutalás:

  • Takarékbank
  • Bankszámlaszám:

    74500334-10111541-00000000

  • A banki átutalásnak valamint a bankkártyás fizetési módoknak nincsenek további költségei!
  • Kérlek, hogy amikor utalsz a Közleménybe írd be a számla számot, vagy a rendelés azonosítóját. (Számlánál ez általában az évszámmal kezdődik, pl: 2021/00....)
  • .

Bankkártyás fizetés:

  • A bankkártyás fizetésnek nincsenek további költségei, a személyes adatok pedig biztonságban maradnak.
  • Bankkártyás fizetés lehetséges közvetlenül a webshopban leadott rendelésnél azonnal, egyes csomagpontokon, vagy a kézbesítő futárnál.
  • .

GLS csomagszállítás háztól házig

 

Csomagkövetés - GLS:

FlexDeliveryService (Rugalmas kézbesítés) – csak háztól házig szállítás esetén

  • folyamatos e-mail és/vagy SMS értesítés
  • tájékoztató a kézbesítés várható idejéről a futár telefonszámával
  • a címzett online módosíthatja a szállítás napját, helyét
  • esti kézbesítés (17-20h között) GLS depóvárosokban
  • csomag átirányítható több mint 500 GLS CsomagPontba

Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

  • Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,
  • Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
  • Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
  • Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
  • Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.

 

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt. A GLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet. A rendelés leadásánál közvetlenül van lehetőség a csomagpont kiválasztására integrált felületen.

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?

  • Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.
  • Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.
  • Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
  • A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.

 

Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?

Az online vásárlás visszaigazolása után amikor a webáruház feladja a csomagot, amelyet a GLS már a következő munkanapon kiszállít a megjelölt GLS CsomagPontba. A csomag feladásáról a webáruház majd a GLS is értesíti a megrendelőt a részletes információkkal. Így a kiválasztott üzlet nyitvatartásán belül bármikor átveheti.

 

Utánvétes csomagok átvétele

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben bankkártyát is elfogadnak.

 

 GLS CsomagPontok

 Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához!

 Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található!

 

A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevő is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

 

Fontos csomagot vár? Kérje a kiszállítást a legközelebbi GLS CsomagPontba! Rugalmas átvételi
lehetőség, országos lefedettség. A térképes kereső segítségével megnézheti, hol van a legközelebbi GLS CsomagPont.

Feladott küldeményét nyomon követheti a csomagkövetés oldalunkon.


Szállítás és visszáru

A csomagod kiszállítása

A GLS belföldön a feladást követő munkanapon kézbesít, hétfőtől péntekig 8-17 óra között.
Csomagszám alapján az ügyfélszolgálat kiadja a futár telefonszámát, így lehetőség van előre egyeztetett időpontban átvenni a csomagot.
A GLS magas szintű csomagszállítást kínál. Az egyik legnagyobb futárszolgálat az európai piacon,  megbízható átfutási idővel és csomagkezeléssel, felhasználóbarát, modern IT-támogatással és rugalmas, egyéni megoldásokkal.
Normál csomagszállítás
Ideális esetben a csomagot személyesen Önnek kézbesítjük. Aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot. Vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.
Második szállítási kísérlet
Ha senki sincs otthon.  Amennyiben megadott telefonszámot, a futár felhívja Önt telefonon.
Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a GLS visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapo(ko)n megkísérli másodszorra vagy harmadszorra is kézbesíteni.
Értesítő nyomtatvány
Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.