A Webáruház címe:

URL www.musicmall.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév Jó Sáfár XXI Bt.
Székhely és számlázási címe: H-1201. Budapest, Ady Endre utca 189
Cégjegyzékszám: 01-06-752375
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Statisztikai számjel: 21442740-7430-117-01.
Adószám: 21442740-1-43
Bankszámlaszám: MagNet Bank Zrt. 16200182-11532888

Ügyfélszolgálat/Csomagpont adatai:

Csomagpontunk: H-1046. Budapest, Ajtósi Dürer sor 19-21
Telefon:  06/30-823-88-72
E-mail: info@musicmall.hu
Web áruházunk a Dürer Stúdióban kiemelt csomagpontot tart fenn. Itt tudjuk kezelni a visszárukat, valamint a megrendelt termékek ezen a címen vehetők át.

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

1. A regisztráció 
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzése
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
A termékek mellett feltüntetett képek egyes esetekben illusztrációk is lehetnek, színben eltérhetnek.

Árak

A Webáruházban közzétett árak bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát.

Cégünk jelenleg alanyi adómentes adózási kategóriába tartozik, ezért ÁFA visszaigénylésre alkalmas számlát nem tudunk kiállítani

Az árváltoztatás - Pl. ha a beszállító árat változtatott-, az elírás és a tévedés jogát fenntartjuk.

A Szállítás költségei  külön vannak feltüntetve amely tartalmazza a házhoz szállítás díját a futárszolgálat szerződése alapján.

A szállítási költség 20 kg-ig 990 Ft, 20 000 Ft feletti rendelés esetén 20 kg-ig ingyenes.

Kiszállítás

1. A szállítási határidő általában 24-72 óra, pontosan telefonon vagy e-mailben történő egyeztetés alapján adjuk meg. Ettől eltérő akkor, ha a beszállítónak sincs raktáron a termék, vagy szélsőséges vagy extrém időjárás miatt a szállító cég nem tudja teljesíteni a határidőt.

2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi. Kiszállítást GLS futárszolgálat végzi .A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-17 óra között. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Felár ellenében lehetőség van szombati kiszállításra is.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
   

Személyes átvétel

Személyes átvétel telefonon történő előzetes egyeztetés alapján a hét bármely napján lehetséges, kivétel vasárnap délelőtt.

Lehetséges fizetési módok

  • Személyesen, készpénzben
  • Az áru átvételével egyidejűleg a futárnak fizetve (utánvétel)
  • Banki átutalás (előre utalás)
  • PayPal

...

Elállási jog

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Elállási nyilatkozat

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.