Nincs termék
A Webáruház címe:
- URL: www.musicmall.hu
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
- Pál János e.v.
- Vállalkozói igazolvány száma: EV - 146242
- Székhely és számlázási címe: 8360 Keszthely, Rákóczi u. 3.
- Adószám: 52135433-2-40
- Bankszámlaszám: 74500334-10111541-00000000
- Bank: Takarékbank
A webáruház tárhely szolgáltatója
Üzemeltető: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
E-mail: support@tarhely.eu
- Telefon: +36 1 789 2 789
Ügyfélszolgálat/Csomagpont adatai:
- Csomagpontunk: DUO Hangszerbolt, H-8360 Keszthely, Rákóczi u. 3.
- Telefon: 06/30-945-36-13
- E-mail: hangszer@musicmall.hu
.
.
Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a www.musicmall.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a termékek fogyasztói árát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás, összeszerelés, beüzemelés, valamint a pénzforgalmi kezelési költségeit és díját. A webáruházban leadható minimális rendelési érték 3000Ft (bruttó).
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a helytelen áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási Információk menüpont alatt.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid és bővebb leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltető Vevőszolgálatával.
A rendelés menete
A. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is, azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt akkor is meg tudja tenni, ha regisztrálja magát, vagy csak Vendég felhasználóként lép be. A regisztráció lehetőségét a rendelési folyamat során rendszerünk automatikusan ajánlja fel vagy a fejléc jobb felső sarkában a BEJELENTKEZÉS menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kijelentkezés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor véglegesítheti.
C. A megrendelés rögzítésével az Ügyfél tudomásul veszi, hogy megrendelésének teljesítése fizetési kötelezettséggel jár.
D. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza a megrendelt termék(ek) adatait. Tartalmaznia kell a termék nevét, cikkszámát, a darabszámot és az árat. A rendszer által automatikusan generált visszaigazoló e-mail kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül adás-vételi szerződés elfogadásának. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel Vevőszolgálatunkkal a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08:00-20.00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a rendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1 - 2 munkanap. A 13:00 óráig beérkezett megrendeléseket tudjuk úgy feldolgozni, hogy a termékoldalon a termék képe mellett feltüntetett Szállítási idő tartható és kezelhető legyen.
Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 7-14 munkanap. Amennyiben a beszerzés egy hétnél több időt vesz igénybe azt külön egyeztetjük a megrendelővel.
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Áruházunkban számos termék esetében nem kerülnek feltüntetésre készletinformációk a webshop felületén. Mivel sok gyártó és beszállító állandóan változó teljesítési idővel szállít, ezért nem tudunk aktuálisan pontos információt megjeleníteni előzetesen, különösen igaz ez a népi és speciális hangszerekre. Az ezzel kapcsolatos pillanatnyi raktárkészlet információt, vagy az adott termék elérhetőségi idejét a megrendelést követően telefonon, vagy e-mailben jelezzük vásárlóink részére a módunkban álló legrövidebb időn belül.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, munkatársunk a megadott e-mail címére küld Önnek egy visszaigazolást, amelyben megerősítjük a készlet elérhetőséget a termék árát és a kiszállítás várható dátumát. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát amely egyben a garancialevél is e-mailben küldjük. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
GLS_______________________________________________
Házhoz szállítás díjszabása
Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1 - 2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 7-14 munkanap. Egy hétnél hosszabb beszerzési idő esetén egyeztetünk a megrendelővel.
Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket általában a GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-17:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését. Egyes külföldről beszerezhető termékek esetében, vagy speciális helyzetekben más szállító partnerrel is történhet a kézbesítés.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben az átvételt biztosítani tudja, és a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott Vevőszolgálati elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Magyar Posta_______________________________________
Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
Jótállás
Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet és az azt módosító 270/20202.(VI.12.) kormányrendelet szerint 2021.01.01-től a jótállás időtartama eladási ártól függően a következő:
10 000-100 000 forintig: 1 év
100 000-250 000 forintig: 2 év
250 000 forint felett: 3 év
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Kijavítás esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amíg a fogyasztó a cikket nem használhatta.
A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek (számlával, amennyiben a számla egyben garancialevél is), amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.
A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! Kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Ha a kijavítás/kicserélés időtartama meghaladja a 15 napot, akkor a vállalkozás köteles tájékoztatni a fogyasztót ennek várható időtartamáról. Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.
További részletekben a jótállás és az egyes javító-karbantartó szolgáltatások tekintetében a mindenkori hatályos vonatkozó jogszabályok érvényesek.
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.
Szavatosság
A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.
Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. A békéltetést online is intézhető a következő linkre kattintva https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.
Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben a rendszer által generált emaileken kívül visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. A termékek mellett feltüntetett képek egyes esetekben illusztrációk is lehetnek, színben és egyes tulajdonságaikban eltérhetnek a valóságtól. A webshopban megvásárolható termékek lényegi tulajdonságairól, jellemzőiről az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.
A Webáruházban közzétett árak fogyasztói árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát áfával együtt.
A webáruházban leadható minimális rendelési érték bruttó 3000Ft.
Az árváltoztatás - ha a beszállító árat változtatott vagy nem jelezte időben, illetőleg az elírás és a tévedés jogát minden esetben fenntartjuk.
A Szállítás költségei külön vannak feltüntetve, amely tartalmazza a házhoz szállítás díját a futárszolgálat szerződése alapján.
A GLS partnerrel a szállítási költség 30 000 Ft alatt 20 kg-ig 2 490 Ft, 30 000 Ft feletti rendelés esetén 20 kg-ig ingyenes. Utánvétes fizetés kezelési költsége +980 Ft.
MPL szállítás díjszabása:
Személyes átvétel telefonon történő előzetes egyeztetés alapján a hét bármely napján lehetséges, kivétel vasárnap.
(DUO Hangszerbolt, H-8360 Keszthely, Rákóczi u. 3.)
- Személyesen, készpénzben
- Utánvétel, az áru átvételével egyidejűleg a futárnak fizetve készpénzzel, vagy bankkártyával
- Banki átutalás (előre utalás)
- Bankkártyás fizetés, online (SimplePay)
.
.
Az Általános Szerződési Feltételek letölthető PDF dokumentumban: